شما می توانید یک درمان برای PKD در بیمارستان ما پیدا
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید یک درمان برای PKD در بیمارستان ما پیدا

می توانید پیدا کردن درمانی برای PKD در کلیه پلی کیستیک ما HospitalEnfermedad (PKD) یک بیماری ژنتیکی از کلیه است و هیچ درمان کامل برای این بیماری وجود دارد. این بدان معنی نیست که شما می توانید یک زندگی بهتر با PKD زندگی نمی کنند. در کلیه Shijiazhuang شرکت ما بیمارستان بیماری، شما می توانید یک درمان موثر برای PKD و زندگی می کنند یک زندگی بهتر با او.

شما می توانید یک درمان برای PKD در بیمارستان ما پیدا

درمان PKD باید با هدف جلوگیری از افزایش کیست پلی کیستیک. بیشتر بیماران مبتلا به PKD توسط دکتر پیشنهاد به عمل جراحی است. جراحی یک راه برای حذف کیست های بزرگ کلیه است (معمولا اندازه کیست کلیوی 3 سانتی متر و یا بزرگتر است) اما می تواند کیست های کوچک کلیوی بین نمی برد. بنابراین، هنگامی که کیست های بزرگ کلیه حذف شدند، کیست های کوچک کلیوی به سرعت در حال رشد است. به زودی کیست های بزرگ کلیه دوباره ظاهر خواهد شد و آسیب کلیه است. بنابراین، عمل جراحی است بهترین انتخاب شما است.

در بیمارستان ما، ما گسترش کیست های کلیوی با داروهای طبیعی چینی کند می کند. علاوه بر این، ما را یک نوآوری کمی بر اساس طب سنتی چینی (TCM). درمان جدید است که ما انجام دادیم پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک منبع خارجی و طبیعی اثرات مهاجم رایگان است. آن را مانند یک ماساژ است. در طول درمان، شما فقط نیاز به در رختخواب به ادامه این درمان است. شما به هیچ احساس ناراحتی نیست. داروهای میکرونیزه چینی را می توان به آسیب کلیوی به طور مستقیم از طریق کانالهای انرژی در منطقه کلیه با کمک تکنولوژی و ماشین آلات اسمز پیشرفته نفوذ.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy رفتار PKD در روش های زیر:

1. توقف منبع مایع از کیسه

داروهای موثر می تواند سلول های اپیتلیال در دیواره کیست، که می تواند SAC مایع ترشح می کشند. بنابراین، آن را می توانید از کیسه منبع مایع جلوگیری، توقف بزرگ کیست.

2. دانلود SAC بیشتر مایع

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند نفوذپذیری دیواره کیستیک بهبود و ترویج دفع مایع کیست. بنابراین، یکی می تواند به اندازه کیست های بزرگ کلیه را کاهش دهد.

فقط پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند ریشه PKD درمان کنند. اگر شما می خواهید را به این درمان، شما باید برای رسیدن به چین برای درمان. اطلاعات تماس با ما enfermedad-renal@hotmail.com یا می توانید پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: